Cartile mele, revistele mele…

In copilarie (anii ’80 si ’90) obisnuiam sa citesc mult mai mult decat o fac acum si mult mai mult decat ma uit la TV acum pentru ca pe atunci nu existau decat 2-3 ore de program la TV zilnic si la sfarsit de saptamana vreo 6-7 ore in plus. Tot ceea ce citeam pe atunci, carti, „almanahe”, reviste incerc sa readuc in actualitate pentru nostalgici si pentru curiosi. Scopul acestui blog este sa impartasesc cu altii cam ce aveam eu in arhiva si ce am mai achizitionat in ultimii ani. De la „Rahan” si „Pif” pana la „Dimineata copiilor” (de care am aflat mai recent) si „Universul copiilor” (din care aveam deja vreo 60 numere pastrate din anii 1990-1993. Aici pe acest blog (betino2015) vor fi postate aceste publicatii pentru copii aparute inca din anii 1920 in romana. Din pacate „Rahan” si „Pif” nu pot posta decat daca incalc Legea Drepturilor de Autor si nu intentionez sa fac acest lucru. Insa am destule materiale incepand din 1897 (Ziarul Calatoriilor pe Mare si Uscat), apoi din anii 1920 „Dimineata copiilor”, „Universul copiilor” (din 1925 pana in 1948 si care se continua in anii 1990-1993), multe alte carti, brosuri si reviste pentru copii si adulti (Ziarul Calatoriilor, apoi Ziarul Stiintelor si calatoriilor).

Lasă un răspuns

